Tuesday, April 14, 2015

GLA complex untuk pengidap ketumbuhan cyst

ok, ini pulak satu lagi testimoni downline saya yang pernah disahkan mengidap cyst. Alhamdulillah, memang berkesan set shaklee dgn dia especially GLA complex. apa kata kita review jap testimoni fatihah ni : sumber : cyst kecut dgn shaklee



FALL IN LOVE!! with SHAKLEE
U have an ovarian cyst!!

Pergh...ayat boleh buat jantung kejut u!!!

camne tetiba leh ader lak??keturunan ke??ape ker??

no wonderla aku tak period...<<igtkan sebab ngah menyusu>>>

ISH...ISH...ISH....

Macam-macam rasa ader... Tp life must go on.. 3 cm jer kot... so, tak bahaya la kan...

Tapiiii, doktor cakap boleh membesar!!! What???
Tak boleh jadi nie!!! I'll have to do something..

So, menggoogle la jwbnya....

Terjumpala banyak plk blog yang ader color2 hijau tue..Semua cakap leh kecutkan cyst...

Then, yang dah nk operate pun boleh kecut semula...Wau, heavenla....

So, dipendekkan cerita, try la mesej to one of the owner yang berpengkalan di Terengganu nie....

She said that, most of the customer yang ader cyst memang akan kecut...

Tawakalla kan...

So, aku pun try la beli 1 (actually, not 1 but 2-lain-lain peroduk k)...nak try mkn la nie...first week, mmg dah rasa lain macam...tp produk yang kedua tak start lagi nih...

Lom ader kekuatan utk start....Nak tau product hape aku guna??

Product nie ha!! Yang kat bawah nie...




Then, after seminggu try la plak lagi satu product...



Yang nie aku campur ngan twister... sangat2 best....

Hmmm..tue jela untuk permulaan nak citer sal product hijau nie...

Nama dia SHAKLEE!!!!!


"Alhamdulillah, dalam sebulan je fatihah amalkan GLA dan ESP ni, cyst nya mengecut"


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 

Email : shadiraakashi@gmail.com 
SMS/ WhatsApp : 0134404869 
Facebook Page: Ummu Umar's Choice 

 Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)