Tuesday, July 3, 2012

testimonial: susu lebih pekat, lebih banyak dari biasa dan badan lebih bertenaga, tak cepat penat


Assalamualaikum. selamat malam semua. tak tido lagi ke? hehe.. jgn amal sgt tido lambat2 yer, tak awet muda nnt..hehe


btw, malam ni, saya nak berkongsi testimonial drpd seorang customer saya. Dalam 2 hari dia mengambil ESP, dia sudah rasai perubahannya.


"salam, akak baru minum 2 hari. Rasa mcm len sket. Susu pun macam pekat. Badan pun x penat sgt. So far, bnyk sket dr biasa, thanks ya"


ha... inilah sms yg saya terima dari Kak Yani. mmg kak yani amek ESP ni utk boost up kan penghasilan susu badan dan Alhamdulillah...dia mendapat kesan positif. 


Alhamdulillah! syukur sgt kepada ALLAH atas hasil yg positif ini. Saya doakan semoga kak yani akan terus di berikan rezeki yg melimpah ruah utk terus mengambil shaklee sebagai jalan untuk menjayakan penyusuan kepada babynya.. amin.. =)

ha.. berminat nak cuba shaklee? hubungi saya 013-4404869 utk sbrg pertanyaan. 


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 


Email : shadiraakashi@gmail.com 
SMS/ WhatsApp : 0134404869 
Facebook Page: Ummu Umar's Choice 

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)