Wednesday, August 1, 2012

Anda kerap demam?selsema? masalah sinus? Resdung? Nutriferon adalah untuk anda! Nutriferon, mampu meningkatkan sistem imunisasi anda!

Ha.. jarang2 sekali kan saya bercerita tentang nutriferon ni! Tapi bukan bermaksud ianya tak hebat! Saya cuma menunggu pengalaman sendiri menggunakannya. Dan kini, bersempena promosi hebat nutriferon ni mmg lah saya nk cerita sungguh2 kat you all ttg produk ni. Kalau nak tahu, nutriferon mmg marvelous! Boleh baca detail info ttg produk di sini


Sepanjang 4 bulan menggunakannya, mmg sgtlah saya berpuas hati! Sangat3! Nak tahu kenapa??ha.. baca kisah saya di bawah ni….

Kalau nk tahu, sy ni jenis yg lemah antibodinye. Mmg sng sgt nk demam dan selsema. Selalunya sebulan sekali pasti demam. Ade yg lg worst dlm sebulan boleh kna attack 2 x demam dan selsema. Selsema dan batuk pulak bukan sekejap, boleh bawa ke minggu2. Rimasnye ya ALLAH! Saya ni kan mengajar, kalau kena demam time2 tu mmg xtau nk ckp ape la…redha je la..huhu. sy mmg akan mengalami selsema dan batuk yg panjang sbb sy ni ade resdung jugak.

Tapi, dgn mengamalkan pengambilan nutriferon satu sachet setiap mggu, selama 4bulan, ditambah pula dengan pengambilan air yg cukup, Alhamdulillah,sy dpt merasakan antibody saya semakin kuat! Saya dah jarang kena demam dan selsema

Apa yang sy perhatikan, pada bulan pertama, tempoh utk diserang demam makin improve. Kalau dulu sebulan mesti demam,tp lepas makan nutriferon dah increase jadi 2 bulan. Dan… selepas demam selsema 2 bulan lepas, saya smpai hari ini masih lagi tak demam. Sbb bila ade tanda2 nak demam je sy terus makan nutriferon , minum air. Alhamdulillah, demam x jadi datang. Dan yang bestnya, yang demam dua bulan lepas tu… wlpun demam teruk jugak, tapi tak berlarutan. Hanya 2-3 hari sahaja! Sbb sy amek nutriferon setiap hari! Alhamdulillah!

Satu lagi yg sy perasan juga, after amalkan nutriferon ni, antibody baby saya pun makin kuat. Umar Mukmin dah jarang sgt demam. Selepas 4bulan sy amalkan nutriferon ni rasanya, baru last 2 weeks dia start demam selsema. Ye la..kna jugak demam kan sbb ALLAH dh takdirkan, tp at least dah berkurang tu satu Rahmat dah tu kan! Dan bila dia ade selsema tu, saya amek sket nutriferon, letak kat jari, bagi dia rasa, Alhamdulillah, selsema dia cepat hilang.

Oh ya! Bagaimana pulak dgn healing crisis ye? Hoho..pasti ada!  Masa saya decide nk amek nutriferon dlu masa tu sy tgh diserang selsema dan batuk yg teruk. Bulan march. Kebetulan kna mengajar masa tu smggu straight. Allah..susahnye.. so, sy cuba nutriferon. Ya ALLAH, hari pertama amek, xsah cerita la, tekak mmg bertambah sakit dan gatal, kahak makin bnyk keluar, mmg kaler dia x pernah lagi sy dpt kaler kahak camtu sblom ni. [xnk cite lebih, geli..haha]. hampir putus asa, igtkn mmg nutriferon x sesuai ngan sy. Tapi saya cuba gak ambil advice senior2 to increase water intake. Hampir smggu gak sy mengalami healing crisis ni. Tapi sgt berbaloi sbb lepas tu mmg batuk n selsema saya hilang sungguh! Dan hanya kembali menyerang selepas dua bulan!

Dan skrg ni, kalo sy rasa tak sedap badan je, msti sy trus amek nutriferon. Dan Alhamdulillah, mmg terbukti, dgn izin ALLAH, demam tak berlarutan. Kdg2 rasa sakit tekak dan hidung berair makan seafood, amek nutriferon, boleh hilang jugak. Subhanallah!

Alhamdulillah! Saya sangat2 yakin dengan nutriferon. Sbb saya pun dah tak bergantung pada pain killer apabila demam atau selsema. Itulah yg paling penting bagi saya. Sy mmg jenis anti dengan pain killer. X payah sy cite kenapa, smua org tahu pain killer ni bahaya kan?

Ha.. berminat nak cuba nutriferon?

Boleh sms/ call/ whatsapp ke 013-4404869 yer! 

Berbaloi sgt beli sbb dalam satu kotak ade 30 sachet dan hanya satu sachet utk satu minggu! (kalau x demam). Nak2 tgh ade promosi hebat nutriferon bulan ni! Berbaloi-baloi~~~~

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)