Tuesday, December 17, 2013

testimoni ma saya, badan lebih ringan dan bertenaga penangan kolagen dan coQ health!

Bismillahirrahmanirrahim :)

Apa khabar semua?? Alhamdulillah,,,saya sihat..walaupun masih mabuk sket2 tapi tetap ceria menjalankan tugas sebagai WAHM sementara bertemankan set hamil shaklee :)

kwn2 dah lunch? masak apa hari ni?? hehe... saya x masak...sbb suami dh belikan mi soto pagi tadi, so tghari ni panaskan dan share je dgn Umar :) Alhamdulillah alas perut hehe..

oklah, hari ni saya nak kongsi rasa teruja saya selepas call ma semalam. 2 mggu lepas birthday ma, jadi saya hadiahkan 1box collagen powder dan 2 botol coQ health. Kolagen mmg lama ma start, tapi coq je baru bg cuba, sbb sy nk tggu ma abeskan dulu supplement yg bnyk kat rumah sbb kesian kalau kna telan bnyk2 nnt. Dulu sy pernah hadiahkan vivix dgn harapan utk kurangkan diabetes, tapi Allah belum izin sembuh. Tapi insomnia ma dah kurang, tidur makin lena dgn vivix. Tapi ma xnak teruskan sbb healing crisis utk ma sgt berat, kalau makan vivix ma akan rasa sgt keletihan mgkin sbb pnyakit ma dah teruk, Ada pujuk jugak truskan vivix, tapi stakat 2botol ma xnak dlu..so, sy cuma bagi ma kolagen dan vitamin asa lain spt alfalfa dgn harapan ringankan badan ma, xpelah tak turun diabetes asalkan ma sihat dan ringan utk beribadah dan melakukan aktiviti harian. Boleh baca testimoni ma saya dgn ---->>> VIVIX dan ----->>> KOLAGEN. (klik item)

ma bersama anak perempuan dan menantu2 nya. menantu sulong xda dalam gmbr, hehe


since dah banyak vits ma yg dah menyusut, saya mula fikir utk bagi ma cuba coQ health pulak, Sbb dipercayai mampu tgkatkan aktiviti mitokondria utk hasilkan tenaga. So, sy pos kolagen dan coQ kpd Ma. ma amik kolagen 1 sachet sehari dan coQ sbiji sehari. 

after 2 weeks consume sy call ma. Ma tny sy "ubat gapo tu hok so lagi, hok botol kecik tu??" ooo...sy jwb coQ, bagus utk jantung, kolestrol dan tenaga. Ma kata "ooo,,,patutlah ma rasa ringan jah, segar jah tubuh..tapi kecing manis x turun lagi, dalam belas2 jugak bacaan"... Alhamdulillah syukur sy dgr, at least bila ma rasa ringan tubuh tu rasa cukup syukur dah, Ye lah, ma saya ni jenis xleh dok diam, jd kalau dia penat je kesian sy tgk..bosan katanya. kalau dihalang buat kerja, katanya, ma xleh manja2, nnt urat keras...huhu.

apa2 pun sy sgt bersyukur...asalkan ma rasa serasi ngn mana2 supplement shaklee, sy akan bagi ma. kalau ada supplement lain yg boleh bntu pun sy xkisah. Tapi skrg hanya shaklee sy btol2 trust dari sudut bahan dan kualiti biarlah hasilnya lambat sket pun. Bagi saya, kesembuhan dari penyakit kronik tu hanya ALLAH yg berkuasa, jika blom disembuhkan mksdnya ALLAH mmg masih nak uji ibu saya..nk uji iman dan kesabaran. begitu jugak kesabaran anak2 dalam memastikan kesihatan ma saya. Tapi ALLAH dah bagi ma rasa ringan tu dh cukup memberikan ketenangan kepada kami adik beradik. Ye lah..abah dah xda nk tgk2 ma, so anak2 menantu je lah yg jd tempat ma bergantung kan... 




doa saya... moga ALLAH memberkati umur ma, agar ma sentiasa sihat utk beribadah kepada ALLAH. ye lah, di akhir2 usia ni apa lagi yg mak ayah kita fikir selain mendekatkan diri kepada ALLAH kan.... ada rezeki lebih nak bawa ma, dan mertua pergi haji/umrah sama2. Amin...moga ALLAH mudahkan segalanya bagi kami. Sayangilah ma dan abah kita. Al-fatihah juga kepada arwah abah sy yg sudah 2 tahun kembali ke rahmatullah.Al-fatihah arwah Juhari Bin Othman :(

baca detail info ttg COQ health di sini -->>>> COQ HEALTH PLUS

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)