Monday, May 5, 2014

ANUGERAH SEBAGAI PENGHARGAAN KERJA KERAS SETIAP TAHUN


Hari ni, ramai yg share ttg awards utk NC this cycle. Ramai shbt2 yg cemerlang dan layak menerima bnyk awards dari shaklee, tahniah shbt2! anda mmg hebat!

Petang td...ms sy check email...bergenang air mata bila sy buka email dari pihak shaklee. Allahuakbar, suatu yg sy idamkan sejak setahun yg lalu, telah ALLAH makbulkan! kalau NC last cycle sy dtg dgn 0 award, tapi tahun ni...ALLAH bagi saya 7 awards sekaligus! Jika dulu, saya duduk di kerusi, melihat "mak shaklee" saya naik turun stage menerima awards sambil menangis dalam hati kerana terharu dan sedih... tapi tahun ni, ALLAH bagi saya peluang utk rasa manisnya menerima awards.

masih segar di ingatan saya, semasa di NC 2012/2013... saat melihat "mak shaklee" saya menerima banyak award, terus saya sematkan dalam hati saya... "Next NC paling kurang 4 awards shidah! malu kalau dtg NC tp x dpt awards, malu shidah!" pada saat itu saya hanya mampu menahan malu dan sebak. Malu pada diri sendiri! Dan sy hanya mampu mencabar diri sendiri.

Alhamdulillah...syukur atas rezekiMu ya ALLAH, sungguh pemberian Mu ini lebih mejadikan aku seorang yg terus ingin berusaha melakukan yg terbaik dlm shaklee, demi keluargaku dan agamaku. Semoga kejayaan ini lebih mendekatkan kami kpdMu.

Tahniah juga kpd anak2 dan cucu shaklee saya Nor Ashikin Azahari Nurazihan Rozakdan Huda Alif yg akan turut serta menerima awards pada NC 2013/2014 nnt!

*utk awards kali ni, sy x merasa gak naik stage, sbb tgh berpantang. So, bagi can kat hubby Ahmad Farhan Jopri utk naik turun stage, bersalam dgn Roger Barnett. hihi 

~RAIKAN KEJAYAAN ORG SBGAI SUMBER INSPIRASI~


*RASHIDAH JUHARI, 013-4404869*

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)