Wednesday, May 21, 2014

MY BIGGEST AND STRONGEST PUSHFACTOR TO BE WAHM :)


"saya sgt sedar saya tidak punyai masa yg banyak d dunia ini, sebab itu saya tidak mahu mensia2kan peluang utk melihat anak membesar di depan mata sendiri, dgn acuan sendiri dan dgn tangan sendiri. Dalam masa yg sama, saya tahu saya harus bekerja kerana sy tidak boleh lepaskan tggjwb menanggung beban kewangan kpd suami sahaja kerana faktor sara hidup yg tggi di negara kita, serta terlalu ramai yg masih memerlukan sokongan kewangan daripada kita. Sebab itu saya ingin jadi seorang WAHM (working at home mom) bukan SAHM (stay at home mom) semata2. WAHM adalah ibu yg bekerja dari rumah,,yg punyai masa utk membuat kebajikan kpd keluarga dan msyrakat dalam masa yg sama masih mampu menjana income dalam merealisasikan impian sendiri dan org sekeliling.. Itu impian saya, so, hanya saya yg mampu berusaha utk merealisasikan impian ini, bukan org lain. "


Ahli syurga..
My strongest and biggest pushfactor to be WAHM.
ya Allah..please ease my way to achieve my vision...

#loveUmarMukmin
#ALLAHtahuwaktuygterbaik
#pray4WAHMsoon




suami dan ibu saya juga merupakan pushfactor sy dan mereka merupakan penyokong terbesar dan terkuat sy dlm biz ini. TQ abg dan Ma, Alhamdulillah! moga ALLAH balas kasih sayangmu dgn rahmat dan redhaNya :)


#fight for your dream, 
#fight for WAHM 

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

anda juga berminat nak jana income secara online hanya dari rumah??
part time atau fulltime, keduanya boleh :)
saya boleh bantu anda, 

cuma hubungi Ummu Umar di 013-4404869 ye :)

modal minimum cuma RM 75 dan sekeping hati yang tabah dan kental.
Alhamdulillah, 2 tahun berkecimpung dalam biz ini, saya sudah menggenggam 5 angka setiap bulan :) anda pun boleh!

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)