Tuesday, March 10, 2015

WAITING FOR PERFECT MOMENT OR GRAB THE MOMENT AND MAKE IT PERFECT??


Haaa..ginilah ragamnya berbisness dgn anak kecil. Tgh tulis order pun sambil memangku, tgh menuntut ilmu dari sifu si kecil menyelit. 

Kalau lah sy tggu masa yg sgt2 perfect tanpa gangguan agak2nya smpai skrg sy x bershaklee.. tapi sbb saya tahu bahawa sy sendiri yg bertanggungjawab terhadap masa dan usaha saya.. saya guna sahaja peluang yg ada dan jadikan ia perfect!

Alhamdulillah... tahun ke3 bershaklee dgn penuh semangat! Bukan smgt nk kaya, tapi smgt nk bantu lebih ramai manusia sihat dan selesa dgn shaklee! Kaya tu..bonus je dlm berniaga jika niat kita ikhlas!

Izinkan saya bantu anda lebih sihat dengan shaklee! izinkan saya bantu anda dari 0 income kepada ada income. nak jana 500-1000 ringgit sebulan?? hubungi 0134404869 :)

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)