Tuesday, June 30, 2015

MATLAMAT BERNIAGA UMMU UMAR : MENAMBAH NILAI HIDUP DALAM DIRI ORANG LAIN

[SPECIAL for YOU TODAY!!]

Saya perasan.... seorang kawan ada masalah kulit di wajah dia. Kbtolan sedara dia ada tny sy pasal vitamin utk skin dia. Saya beranikan diri wasap empunya diri.. bgtau nak bantu kurangkan mslh skin dia. Alhamdulillah.. dia setuju untuk cuba VITAMIN C ni. Saya buat packaging ini khas untuk dia. Apa dlm ni??

-1botol sustained release vitamin C 500mg yg boleh tahan 3-6 bulan! (Depends pada keperluan)

-1botol shaker/bekas air 300ml. Supaya dia dapat menyukat pengambilan air masak dgn consistent. Sehari 3 liter.  So sehari kena refil 10x bekas ni so that air masak cukup. Selang 2@3 jam ye..bukan sekaligus 10x telan air. Xda guna sekaligus

-1mini book mudahnya menjemput rezeki.. kerana niat saya bkn sekadar naikkan nilai kesihatan dia. Tapi ingin naikkan nilai murni Islam yg sepatutnya ada dlm setiap muslim. Mengajar nilai redha terhadap rezeki dan ujian Allah terhadap kita dan usaha sebaiknya utk jaga hati Allah.

-Pamplet/Fliers ttg produk2 shaklee. Diterangkan fungsi dan keperluan. Mana tahu..ada niatnya nak beli utk parent..boleh ikhtiar mana yang sesuai.

-biz kad. Of koz.. ianya sebagai tanda bahawa saya adalah salah seorang shaklee health partner yg berdaftar. Di situ dinyatakan contact no dan website saya sebagai rujukan sekiranya ada apa2 yg ingin ditanya.

Alhamdulillah.. pasti.. consultancy dan follow up saya sediakan secara exclusive melalui whatssap, sms, facebook dan call!

#ShakleeaKualaTerengganu
#RahsiaKulitSihatBerseri
#SkinCareSet

UMMU UMAR : 0134404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)