Monday, December 10, 2012

Penangan ESP, Kulit tak kering, rasa kenyang, tidur lena dan telinga tak sakit lagi..

Assalamualaikum! jawab la salam ni..x jawab dosa..hoho!

hari ni saya mengade cuba untuk tidak minum ESP sblom ke ofis.Air pun saya tak habiskan wlpun 1 liter..stgh liter je kot... sbb nk tgk ade beza tak. fuh! mmg berbeza.. rasa nk pengsan je kt opis..flat semacam...dahla lunch ngan nestum je..perut ni rasa lapar smcm... mmg hr ni 1 vitamin pun sy x telan...n mmg sy rasa x best tanpa SHAKLEE dan air kosong 3liter sehari.... huhu.. esok xmo wat dah.insaf2.

oklah.....saya nk kongsikan 1 testimoni best dari rakan sebisnes saya yang mmg dah jatuh hati pada ESP! yela..HOT ITEM, BEST SELLER!, ESP yang marvellous mmg skali cuba pasti takleh tinggal dah..hihi.

ok,,,Syahidah ade bgtau yang bila saja dia dah consistent amalkan ESP..mmg bnyk improvement.. kulit tak kering, tido pun lena...yang paling best..telinganya yang sakit dah takda masalah.. ha..bestkan.. jom kita baca coretan syahidah ni :) credit

_________________________________________________________________

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum,

Selamat pagi.. Lame x tulis blog,,ngeheee. Hari ni sye nk review pasal hot item shaklee i.e ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP). Nape ESP ni hot item? Nape orang suke ngan ESP ni? Hatta saya sndiri pun mnum ESP ni.

Sebelum2 ni ade la bace orang duk cite pasal bestnye ESP nih,, saye pun nk tau jgk la kan, ape yang bestnye, so try la beli 1.. Rupenye memang best pun ESP ni. Saye baru consume 1 canister ESP, xhabis2 lagi,,heeee, banyak sngat, dahla besar tin nye, saye start minum pada 31 Julai 2012 dan selama 2 bulan saye consume ESP ni, perubahan yang saya rase n nampak antaranya ialah:

# Kulit TAK KERING dah

# Wat kite rase KENYANG n if lapar pun makan skit je pun dah ckup n cepat kenyang, so nk makn bnyak mmg xdapat la.. Bagi saya la :)

# Bintik-bintik mcm JERAGAT tu kat tangan makin pudar dan beransur hilang.

# Kulit macam MAKIN PUTIH je.. xtau la kut saye ni perasan,,hihihi, tpi nampak lain la.

# TIDO yang lenaaaa n bangun awal pagi pun xrase ngantuk n nk sambung tido balik :) perubahan yang ni paling best sebab bangun pagi je dh SEGAR n xde rase LESU ke, NGANTUK lagi ke n rase SEMANGAT je :)

# RAMBUT makin cantik, sihat n xcepat kusut.

# Alhamdulillah, TELINGA saya dah tak sakit lagi.. 

----> Alkisahnye saye ade sakit telinge before ni, jumpe doktor dh banyk kali, sebulan je baik pas mkan ubat doktor bagi i. e antibiotic n ubat titik tu, next month sakit balik. Stress gile, sampai nangis-nangis n xleh nk bangun pun sebab sakit yang teramat. Parents tnye sakit mcm ane, xleh nk describe cume bgitau berair-air n berdengung je n gatal2. Saye gune cotton buds yang baby tu nk korek n hilangkan sakit tu. Mase sya keje dulu smpai dapat MC 2 hari sbb xthan sangat sakit telinga ni. Sebelum saya jmpe SHAKLEE, sye ade consume nutrisi lain, sbb nutrisi kan bagus untuk kesihatan, so try la. Sebabnye nk pulihkan sakit telinga tu la,, tapi sakit tu dtang balik. So, sye pun stop ambik nutrisi tu. AFTER consume ESP SHAKLEE Alhamdulillah, xde sakit2 telinga lagi dah. 1 fungsi ESP ni untuk baiki tisu2 badan kite kan, so maybe ESP ni bantu baiki tisu2 kat telinga saye tu. Sakit telinga saya tu macam kuar air, berbau plak tu, n gatal-gatal kat telinga, doktor pernah ckap mcm ade jangkitan kuman dari persekitaran n ade mcam bengkak2 dalam telinga bukan kat cuping kat luar tu, kat dalammmmmm smpai hujung kut. Saye bukan jmpe doktor yang sama, tpi sye dh jmpe 4 orang doktor trmasuk doktor pakar telinga. Bayangkan, telinga saya xbaik-baik. Lepas dipertemukan dengan SHAKLEE, telinga saya dah xde sakit-sakit, berair-berair macam dulu. Syukur sangat2. Healing crisis mase consume ESP tu cume pening-pening n ade skali sakit telinga maybe die nk betulkan balik tisu2 kat telinga tu, n Alhamdulillah, Alhamdulillah, n Alhamdulillah, sakit macam dulu dah TAK ADA. Thanks Allah pertemukan saya dengan produk SHAKLEE ni.

Tu je la kut perubahan bagi saye slpas consume ESP nih. Sorry, terpanjang plak citenya pasal SAKIT TELINGA tu. :)

__________________________________________________________


ha...fantastic kan?? penangan ESP, mmg hidup pun makin hebat dan cergas!
saya tumpang happy untuk syahidah. moga2 sentiasa sihat, cantik, bertenaga, dan sukses dalam perjalanan spnjg berkongsi kebaikan SHAKLEE dgn org lain ya.
oh ya...lupa gtau...Syahidah pun salah seorang rangkaian saya yang memiliki ID shaklee 883791. jika berminat nak dptkan brgn shaklee, boleh juga menghubungi syahidah ya :)

oklah...anda nak tahu banyak lagi tentang tawaran menarik dari UUC? hubungi saya di 013-4404869 ye :)


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)