Saturday, December 15, 2012

SHAKLEE, produk berasaskan bahan semulajadi yang selamat dan berkesan untuk masalah kulit anda

Bismillah walhamdulillah...

Setelah seharian memperbaik pulih blog kesayangan saya ni..tibalah saya mengupdate testimoni sensasi pengguna vitamin SHAKLEE lagi. YES! kali ini mmg temanya kecantikan lagi! perkongsian hebat dari kawan2 yang dah guna SHAKLEE utk Skincare. 

seperti yang saya pernah share sebelum ni, antara basic vitamin yang perlu ada utk skincare adalah b,c dan e serta protein..kerana semua ini mengandungi nurtrisi yg penting dalam pembinaan dan pembaikpulihan sel2 kita yg telah rosak. sbb tulah, kalau ade customer yg tny saya boleh ke dia makan vitamin C je kalo nak kulit lawa...saya akan tny apa mslh utama dia. kulit minyak ke...kulit kering ke... kalau kulit terlampau berminyak dan bnyk sgt jerawat...Ok je nk cuba vit C saje..sbb mmg based on pngalaman sy..kalo mkn vit c akn kurang sket minyak kat muka nih...tapi kalo kulit jenis combination..atau kering..saya suggest ambilah sekali b and e... sbb gabungan2 vitamin lain mcm vit b and e ni akan pastikan sel dpt serap nutrisi secara lebih berkesan dan vit e pulak dapat bantu balancekan kelembapan wajah kita ni....utk detail..boleh baca sini

ha...best kan? mmg best...mmg saya sangat suka shaklee. wlpun x sepenuhnya parut hilang, wlpun kdg2 keluar jerawat jugak sbb healing crisis (sbb kalau sibuk n sejuk kat opis, x boleh nk minum air banyak..hihi) tapi sy tetap teruskan usaha saya makan vitamin SHAKLEE kerana saya yakin akan kesan dan keselamatan produk ini utk jangka masa panjang... anda pula bagaimana? terpulanglah..pilihan ditangan kita, nk berhabisan utk produk yg slamat ke,,,atau nak berhabisan dgn produk yg bnyk chemical, yg hasilnya cepat..tapi mgkin memberi side effect...ikutlah~~

oklah...stlah puas saya membebel...hihi...jomlah kita usya few testimoni drpd pengguna SHAKLEE utk penjagaan kulit nih! enjoy~~











 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)