Friday, April 12, 2013

saya sayang SHAKLEE terutamanya ketika tengah bulan :P

ooo..padanlah ramai geng shaklee yg senyum melebar sampai ke telinga..
hari raya rupanya hari ni. hehe. tahniah3 :) ada yg 2,3,4,5,6 angka kot .Alhamdulillah atas rezeki. wlaupun kesihatan sy sering diuji (yg mnjadi penyebab sy perlukan supplement), tapi rezeki dari arah lain ALLAH ganti ke sy :)

serius kata, saya join shaklee dgn modal rm75 je, tapi hasilnya ALLAH saja yg tahu.
bkn skadar dpt tambah income..tapi sy dapat kepuasan dan kegembiraan.. berada dalam lingkungan kwn2 yg sntiasa positif mmg cukup melapangkan dada. Drpd biz ni sy lebih serius dlm mbina ukhuwah, berpeluang ada network sdiri, berpeluang mendapat bermacam knowledge yg tak ternilai harganya. 

Dan pastinya saya tk pernah rasa terbeban dgn bisnes ni. Bisnes yg sgt sesuai dgn sy yg mmg suka dok rumah. Yg xda masa sgt nk kuar2 ni. Sbb sy pun buat skrg as part time. Setiap hari cuma share kebaikan shaklee di FB dan blog..bila org nak.. cari saya.. bukan sy yg susah2 cari org. Dan after that cuma follow up customer je.  Dan xpernh ada customer yg nak return balik brg sbb ini adalah supplement yg semulajadi, yg mmg xda mslh pun bila customer amik. lgpun mana boleh nak hntr balik vitamin yg dh buka kan...hehe. Saya pun x perlu susah payah kuar jumpa customer utk fitting ke apa ke..sbb shaklee xda saiz. hihi. tu cnth je la :P

sy mmg cintakan bisness SHAKLEE. Wlpun ia bukanlah senang sangat..tapi taklah susah sangat, Setahun dalam bisness ni,bnyk mematangkan saya dalam mencorak kehidupan sy sekeluarga. Lebih menghargai masa dan tenaga yg ada utk menjalani kehidupan yg lebih baik. Dan lebih menghargai family iaitu parents, suami, anak,serta adik beradik yg mana mereka inilh sumber kekuatan saya :)

dan skrg saya akan cuba sedaya upaya utk menurunkan segala pengetahuan dan pengalaman saya demi membantu anak2 bisness sy utk mencapai impian mereka di dalam SHAKLEE ini :) . 

tak lupa kepada my loyal customers... anda semua mmg best :) wlpun ada yg sy tak pernah jumpa (sbb mostly COD by hubby)..saya tetap hargai anda dan akan jaga dan berikn yg trebaik utk anda :)

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)