Tuesday, May 14, 2013

Vivix : 1001 penawar, jom dapatkan dengan harga yg cukup daboom hari ni!

hari ni masih berlangsung promosi Vivix buy 6 free 1. So, sy nak berkongsi entry sifu saya ttg vivix.  Jom kita baca ye, vivix ni best sungguh tau!
________________________________________________________________________

Semasa saya kat KLIA hari tu...ada dapat satu mesej.."kak, ayah saya selalu kebas2 badan, sengal2 sana sini,sakit lutut, badan lemah je...kesian saya tengok..suplimen apa ye boleh diberi untuk ayah saya? saya nak hadiahkan kat dia la..." Tu soalan yang saya terima dari seorang regular customer saya. Hmm..memang beliau seorang anak yang solehah..tak dapat tengok ayah nya tak sihat..menanggung sakit2 badan..kalau kita yang tengok pon kesian,apatahlagi si ayah yang menanggungnya sendiri kan? So apa jawapannya? VIVIX ialah yang terBAIK untuk si ayah tadi..kenapa saya cakap camtu? sebabnya..orang tua ni macam2 ubat dah kena makan sebab ada penyakit..yelah..biasalah kan orang tua akan alami sakit darah tnggi,kencing manis, jantung,kolestroo tinggi(ni orang muda pon ada k~jadi beware dengan apa yang kita makan)..so VIVIX ni merupakan supplimen yang tak membebani buah pinggang mereka. sebabnya ia dalam bentuk cecair...senang diabsob dalam darah terus...

Haaiiihh....apa ke benda VIVIX ni ye? Hmmm..jom kita berkenalan dengannya..

Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix, produk suplimen revolusionari ANTI PENUAAN pada tahap sellular. Lebih 1 juta vivix telah dijual. Vivix merupakan ANTI PENUAAN TERBAIK di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-thun oleh Syarikat No 1 suplimen di Amerika iaitu Shaklee. Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisme penting penuaan pada sellular. Vivix adalah semulajadi, ujian klinikal telah dijalankan ke atas ramuan utamanya dan ia EKSKLUSIF hanya untuk SHAKLEE.

apakah 4 mekanisme penuaan itu? jom kita kenalinya...

1. Melindungi dan membaiki Kerosakan sellular DNA


Setiap hari, setiap sel tubuh kita diSERANG oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan2 ini merosakkan pengkalan data genetik. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Memberi impak positif kepada Pengawalan genetik


Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Dalam satu ujian klinikal, ramuan VIVIX menunjukkan ia membantu mengAKTIFkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. PeNGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN oleh sel2


Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun,fungsi sel turut menurun. Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Melambatkan pembentukan Protin AGE


Penimbunan berlebihan protin AGE (Advance glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan VIVIX adalah 10kali LEBIH KUAT dari restivatrol untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

**Juga menolong membantu menjaga/memelihara
~ kesihatan jantung
~kesihatan otak
~kesihatan sistem imun
~kesihatan sendi
~perlindungan antioksidan
~peningkatan tenaga pada tahap sellular
~kesihatan dan kesejahteraan

Testimoni saya sendiri: Ayah saya seorang penghidap penyakit darah tinggi. Pernah hampir diserang strok sebab tekanan darah naik dengan sangat tinggi. Jadi pastu kebas sebelah badan hampir setahun lamanya. Masa tu saya belum kenali Shaklee. Dan selepas saya berikan regular VIVIX kepada ayah,alhamdulillah doktor dah turunkan dos ubatnya sebab tekanan darah ayah makin baik. Dan yang paling best sekarang ni..sakit2 lutut ayah seperti dibuang jauh2..yela,,,pemandu bas ekspres dari kota bharu ke kuala lumpur berpuluh2 tahun..mana tak sakit lutut dia..Saya bersyukur sangat sekarang..ayah makin sihat dan bertenaga

Nak lagi testimoni? Jom kita belek2 link ni k..

kisah iffa seorang penghidap SLE iaitu penyakit autoimmune yang masih lagi menjadi misteri puncanya. iffa menggunakan vivix selama 5 bulan. iffa banyak kali collapse sehingga mengganggu perjalanan hidupnya sebagai seorang pelajar yang ingin cemerlang dalam setiap peperiksaan. pernah collapse ketika hampir menduduki PMR serta mengalami gangguan ingatan dan fokus. kejadian yang paling teruk pada oktober 2006 dan mengalami keroskan hati, serangan saraf, pendarahan kulit dalaman dan luaran akibat dari sindrom steven johnson. berada dalam keadaan kritikal dan warded selama 10 hari. alhamdulillah setelah bertemu dengan vivix shaklee iffa kini dapat menjalani kehidupan yang lebih sihat dan sentiasa teruja utk kekal sihat... (insya-Allah...)




jom kita baca apa kata anne yang memberikan vivix pada emaknya...

Mak saya mengidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu. Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkanfungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.


Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.


Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ....tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.


Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari...selagi ada daya usaha.Mudah2an mak dapat menunaikan umrah dengan lebih baik, insyaALLAH.
 

_________________________________________________________________________________

Soalan saya.. anda rasa testimoni di atas direka2?.. Itu terserah hak andalah kan. sbb yg membelinya anda sebagai pengguna .... Saya obses? Saya rasa tidak.. Macam saya.. saya berkongsi sesuatu yang saya dah rasa.. yang kwn2 sy dah rasa... dan pastinya saya juga membaca dan menyelidik kebaikkan sesuatu produk..

Dan utk anda diluar sana yg ada kemampuan, tak salahnya spend sedikit wang utk yg tersayang.. Kesihatan adalah anugerah rahmat dari Allah tak ternilai.. Kalau kita boleh beli baju, barang2 kehendak kita.. bagaimana dgn mereka yg melahirkan dan menjaga kita?


Bulan ni ada promo vivix: Buy 6 free 1..no hal nak beli 1 pon..boleh contact saya untuk buat order anda untuk dapatkan harga promo!:)jauh tau beza harga promo dengan harga biasa...memang sape tak rebut peluang ni rugilah!


ha.. jom cuba Vivix hari ni! apa kata hadiahkan kepada ibu ayah anda?? confirm berbaloi memilikinya tau!   * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

Berminat utk menjana income hanya dari rumah secara online??
Hubungi saya skrg, saya akan tunjukkan jalannya.

tips memilih bisnes MLM :
  • pastikan produk yg halal dan berkualiti, tiada kesan sampingan dan mempunyai ujian klinikal (shaklee adalah slamat berkesan dan mesra alam dan mempunyai sijil halal)
  • background syarikat yg stabil dan kukuh (shaklee sudah 56 tahun di dunia, dan 20 tahun di Malaysia)
  • marketing plan yg telus, adil dan mengikut syariah (shaklee tidak mengamalkan sistem piramid, mematuhi syariah dan tidak menekankan HEAD HUNTING!)
  • pilih support group yg betul (saya adalah dari susur galur Jutawan shaklee yg mempunyai group support tersendiri, yg sgt mengutamakan knowlegde and skill sharing, juga menyediakan pemantauan on performance anda. Kami juga menekankan konsep mudahnya menjemput rezeki)

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)