Thursday, July 3, 2014

shaklee national conference 2013/2014

Bismillahirrahmanirrahim

kesyukuran ku panjatkan kpd ALLAH atas nikmat masa dan idea utk menulis blog ini. Insya ALLAH kali ni mahu lagi berkongsi ttg acara gilang gemilang iaitu shaklee national conference 2013/2014. NC ni adalah kali kedua sepanjang kami terlibat dgn shaklee. Tahun lepas pergi saja2 amik aura tanpa layak sbrg award. hihi. Alhamdulillah..kali ni dijemput as penerima 7 awards. Alhamdulillah! Tapi disebabkan saya telah direzekikan zuriat kedua pada 1 June yg lalu. maka, hanya suami mewakili saya pada event yg diadakan pada 7&8 june ini. TQ hubby yg bersusah payah bersesak2 di NC dan snggup korban rindu tgglkn kami di rumah. :)

oklah.. biar gmbr je lah yg berbicara kn? :P

 suami saya tgh queue nak amik award kenaikan rank  key coordinator

Presiden  Shaklee Malaysia, Victor, menyampaikan award kepada suami

new product launch by shaklee - PHYTOCOL ST

suami bergambar dgn anak didik shaklee kami yang turut layak menerima award :)

mentor saya dinobatkan sebagai Master Coordinator

antara anugerah yg kami terima di majlis gilang gemilang ini.

sijil kenaikan rank dan undangan ke Glitter Gala Nite Dinner 

persembahan dari Faizal Tahir dgn lagu GEMURUH, lagu tema group Jutawan tuh, hihi

ni CEO shaklee International, Mr Roger Barnett. Turut turun padang utk menyampaikan anugerah kpd para jutawan shaklee :)

ni saya x ingat siapa, tapi salah seorang org besar dlm shaklee international.huhu


oklah, rsnya tu saja sy dpt bagi utk entry ni, kalau nk upload semua 110 gambar x larat..hihi. Ada album tu dlm group rahsia saya. 

dikesempatan ini, saya ingin merakamkan setinggi penghargaan kepada mereka yg telah banyak membantu kejayaan saya ini. Terima kasih kepada penyokong kuat saya, En Ahmad Farhan yg bnyk bersabar dlm membantu bisness saya, juga kpd anak cucu shaklee saya yg sgt komited, serta para customers yg sntiasa menyokong saya dlm jualan. Alhamdulillah, dgn izin ALLAH, berkat usaha sy yg sdikit, dan berkat sokongan anda, inilah hasilnya. Dan anugerah ini adalah utk anda semua! :)

TQ ALLAH! TQ ALL! :)

with love,

Ummu Umar Umairah, 013-4404869 :)

*psst, anda juga ada peluang menghadiri majlis begini dan berpeluang menerima anugerah sebegini dgn hanya bermula dgn shaklee dan bermodalkan rm75 sahaja! saya sedia membantu anda menjana 3,4,5 angka dgn shaklee! join us now! :)

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)