Tuesday, April 17, 2012

Anda ingin sihat, cantik dan bertenaga?

Alhamdulillah, melalui pengambilan ESP dan vitamin2 seperti bcompleks, vitamin C, multivitamin, vitamin E dan alfalfa, saya merasakan badan lebih bertenaga dan kulit saya semakin segar!

Jika anda orang yang tidak pernah mengambil suplemen, dan ingin memulakan pengambilan supplemen, ESP + Vitalea + bcompleks + vitamin C is the best option! kerana ketiga-tiganya adalah merupakan keperluan asas dalam tubuh kita. 

vitalea atau multivitamin yg lengkap dengan 28 vitamin dan mineral penting, Vitamin b complex yang lengkap dengan kesemua 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan, vitamin C untuk membantu pembentukan kolagen yang sihat dan membantu penyerapan Iron yang lebih berkesan. Vitalea juga mengandungi Iron formula yang boleh membantu sesiapa yang mempunyai masalah kekurangan darah atau low HB!

Pengambilan ESP(Energizing Soy Protein) juga akan membekalkan protein dan kalsium yang mencukupi untuk anda! Protein yang mencukupi akan memastikan sel anda sihat. sel yang sihat akan memastikan keseluruhan sistem badan anda menjadi sihat! Kalsium juga amat2 penting untuk membentuk tulang yang sihat!

bagi ibu yang menyusu, ESP sangat2 membantu susu menjadi pekat (saya sudah merasainya, umar mukmin lebih mudah kenyang apabila menyusu, kerana susu menjadi pekat). ESP juga menggalak penghasilan susu, dan semestinya menjadikan kulit anda lebih anjal dan gebu!

ha....hebatkan?

so, apa tunggu lagi? peluang di depan mata! hubungi saya sekarang di 013-4404869 utk sebarang pertanyaan. InsyaALLAH jika anda mempunyai kekangan bajet, saya akan rekemenkan vitamin yg anda perlukan, mengikut bajet yg anda ada! usah risau!

saya doakan anda sehat dan ceria selalu!

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)