Tuesday, April 24, 2012

Testimonial: gatal-gatal sudah kurang

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua. Alhamdulillah..saya semakin sehat..dijangkiti batuk dan selsema. hopefully after this saya akan lebih tahan dari selsema dan batuk. sbb saya dah mula mengambil nutriferon untuk enhance imunisasi saya sendiri. mudah-mudahan..amin..

alhamdulillah, hari ini, saya sangat teruja untuk berkongsi testimonial daripada abang saya yang merupakan pelanggan saya yang telah menggunakan Alfalfa+Vitamin C+ bcompleks+ ESP. hari ni dah genap seminggu dia ambil vitamin2 ni untuk mengawal masalah allergiknye....dan apa katanya??jeng3..

sms nya : skrg, rasa ok sket, gatal2 dah kurang..

alhamdulillah! seronok sgt mendengarnya. mmg abang saya ni jenis sensitif, alergik especially dengan seafood. kalau makan seafood mmg kulit dia mudah dinaiki "bedam2"..huhu. mmg senang rasa gatal. tapi, kalau dia dah rasa kurang sket gatal after amek shaklee ni..mmg sy bersyukur sgt2 la...

ha..jom tgk ape fungsi2 vitamin yg diambil ni:


---Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.

Mengapa pula 3 jenis vitamin ni yang dicadangkan?
Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.

B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon dan dapat mengaktifkan sel2 yang pasif dalam badan

Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamanya akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.  

ha....bagus kan? Alhamdulillah...saya pun sejak amek alfalfa, gatal2 dah kurang...tp skrg dah kurang amek, sbb baru nk try nutriferon...malas nk makan bnyk2...hoho.malas betol...

oklah, anda ade masalah 5 serangkai ni?nk try shaklee? boleh hubungi saya di 0134404869! 


*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)