Monday, April 2, 2012

khasiat OmegaGuard shaklee

Assalmualaikum dan salam ceria utk anda semua!

lunch hour telah pun tiba dan saya pun x rasa nk lunch, sbb dah kenyang. Kerana saya telah makan sepinggan nasi kerabu dan meminum milo dicampurkan dengan ESP pagi tadi! InsyaALLAH, sampai ke malam pun boleh kenyang!

Hari ni saya sangat teruja nak share tentang OmegaGuard. OmegaGuard ni, sy x pernah ambil lagi, tapi plan nak cuba bulan ni. Tak sabar2 nk order untuk diri dan En. Hubby. kenapa saya sangat bersemangat nak cuba omegaguard ni ek?sbb ianya dikatakan mampu menurunkan kadar kolestrol dalam badan dan membantu mengurangkan lemak2 di badan. Erk..betolke ek? kalo x caya cuba kita baca info tentang OmegaGuard kat bawah ni. Thanks to my Sifu, Kak Ira, atas perkongsian info =)

----------------------------------------------------------------------------------------




Apa faedah OmegaGuard Shaklee ni ye?

1) OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

2) Penyelidikan menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.*

3) Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal  : 
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*

4) Minyak Ikan Terbaik Di Dunia : 
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*
Mengandungi EPA dan DHA dengan jumlah 330 mg Total Omega-3 Fatty Acids!



Apakah kebaikan EPA( Eicosapentaenoic)?

#Untuk golongan Autoimmune ia supplement yg bertindak spt steroid TAPI tidak mempunyai kesan sampingan spt steroid


# Untuk mereka yang mengalami Inflammatory Bowel Disease, ia mengawal inflamasi

# Serangan Jantung! - Pengambilan EPA sehingga 10 mg sehari boleh megurangkan risiko serangan jantung sebanyak 41%.

# Arrhythmia (heart beat x normal)

# Blood Pressure - Mengawal BP Anda..

# Kencing Manis - Membantu mengurangkan ancaman masalah triglyceride yg dihadapi pesakit diabetes. Jadi kuranglah risiki plaque build up (deposit cholestrol jahat..) dan ia juga membantu kurangkan paras kandungan protein dalam urine pesakit.

# Kanser (terutama breast & colon) - ia bantu kurangkan jumlah sel T-supperssor yg menyebabkan kemerosotan fungsi tindak balas immune sistem

# Skin Disorder - Psoriasis, Eczema berlaku bila "eiscosanoids" dalam tubuh x seimbang.. jd pengambilan EPA 10 mg > diperlukan utk membantu masalah kulit ini..

# Paru-paru - Bantu mereka yg mengalami masalah paru2 dan bronchioles

# Arthritis - membantu mencegah keradangan pada sendi yang bengkak...

Ini baru kebaikan EPA..belum DHA... jadi jgn berlengah lagi dapatkan supplement Minyak Ikan Terbaik Dunia ini pada harga yang sungguh istimewa..

---------------------------------------------------------------------------------------------

Waah, bnyk betol kebaikannya kan? tapi bagaimana pulak ianya membantu untuk kurus? xda di bagtau pun? hehe...kalau nak tahu detail mcm mana Omega Guard ni boleh membantu untuk kurus, tunggu next posting saya ya!

btw, jika berminat untuk membeli OmegaGuard dengan harga istimewa, sila hubungi saya di 013-4404869 atau email ke shadiraakashi@gmail.com . Harga istimewa menanti anda!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)