Wednesday, June 20, 2012

Testimonial : "antibodi makin kuat selepas amalkan ESP"

Assalamualaikum semua! Waah hari ini sangat busy, meeting aja! Dahla semalam amek sick leave sbb selsema. Dtg hari ni bertimbun kerja! Tapi saya enjoy, sbb wlpun bnyk kerja, saya tetap bertenaga! Ni semua penangan ESP dan performance drink lah! kalau nak tahu, melalui pengambilan supplement seperti ESP dan Performance Drink dapat membantu saya meminimumkan pengambilan nasi atau makanan berat dalam sehari! Sbb tu la saya kata ESP ni pun membantu sesiapa yang ingin mengawal berat badan! Saya mmg berusaha mengurangkan pengambilan nasi bukan semata-mata untuk kurus, tapi disebabkan keluarga sy ade history diabetes, so, sy mmg kna kurangkan nasi dlm diet!

Ha…bercakap tentang ESP ni, hr ni saya nak share satu testimonial daripada kawan rapat saya. Dia dah dekat 2bulan amek ESP dan skrg dah start amek stok yg kedua. Dah abes stok yg pertama terus dia risau, sbb mgkin akan termakan nasi lemak dan jadi gemok balik. Kui3. Peace yer buzz (^_^)v. Ni la dia testimonial Cik Bazilah, my friend yg kecil molek ni, apabila dia consistent mengambil ESP selama sebulan lebih

“so far aku makan ESP ok je. aku perasan mcm antibody aku makin kuat. Sbb org lain berjangkit2 flu, aku rilek je xkena. Hihihihi”

“Aku last week gi derma darah. Tapi yg best nye mmg xde lebam2 pon kat bekas cucuk jarum tu. Sblm2 ni klau derma darah, mesti kat bekas cucuk jarum tu jadi lebam smpai seminggu. But this time, mcm xde effect pon derma darah ni, xde pening2 pon”

Ha… camane kawan2? Best kan ape yg dialami oleh cik buzz ni. Kan saya dah kata ESP ni mmg marvelous. Yang bestnya, kdg2 kalau amek ESP utk tujuan lain, bonus yg lain2 pun dapat. Mcm Cik Bazilah ni, amek ESP sbb nk jaga badan and kulit, tapi bonus dia dapat imunisasi meningkat and kulit tak lebam after derma darah. Mcm saya lak, amek ESP nak bagi badan bertenaga, tapi, bonus yg sy dpt, kulit dah tak kusam and parut2 dah mula pudar (^_^)v. Alhamdulillah, semoga kesan positif ini sentiasa berterusan hendaknya. Amin…

Ok, jom kita usya sket info tentang ESP ni..msti smua nak tahu ape kandungan dan fungsi lain ESP kan?jom2 kita baca bawah ni!


SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN

Ini adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

PROTEIN SOYA SHAKLEE IALAH NON-GMO SOY!

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

RISIKO KEKURANGAN PROTEIN (SECARA UMUM):

1. Anemia (kurang darah atau kurang oksigen dalam darah)
2. Kidney disease (penyakit buah pinggang)
3. Liver (penyakit hati)
4. High Cholesterol (kolesterol tinggi)
5. Low blood pressure (tekanan darah rendah)
6. Low blood sugar (kandungan gula darah rendah)
7. Nerve instability (Fungsi saraf tak stabil)
8. Peptic ulcer (Ulser perut + usus)
9. Poor wound healing (Luka ambat sembuh)
10. Poor blood circulation (Pengaliran darah yang tidak lancar)
11. Poor vision (Penglihatan kurang baik)
12. Irritability (Badan menggeletar)
13. Fatigue (Letih lesu)
14. Weakness (Lemah)
15. Water retention (Tinggi kandungan air dalam tisu badan)
16. Prolonged period of time mental retardation (Terancat akal)
17. Lack of resistance to infection (Ketahanan badan rendah terhadap jangkitan)

ha..berminat nak cuba ESP? jomlah cuba! hubungi saya di 013-4404869 atau whatsapp ke 019-7291880 untuk keterangan lanjut!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)