Friday, June 1, 2012

Testimonial : Vitamin E menyerikan muka yang tidak bermaya

Assalamualaikum dan salam sejahtera!


Alhamdulillah, hari ni kita melangkah ke 1 jun. Alhamdulillah, masih dipanjangkan umur kan? hari ini saya nak bercerita tentang vitamin emas ataupun vitamin E. mmg bnyk sudah feedback2 positif yg diperolehi oleh customer2 yang mengamalkan pengambilan vitamin E shaklee nih!. Even saya sendiri pun merasainya. "parut2 lama  mula memudarkan diri, wajah menjadi semakin berseri, luka-luka juga semakin senang sembuh. ha..apa yang bestnya dengan vitamin E shaklee ni ha?? ok, sebelom sy bercerita panjang, jom baca testimonial kat bawah ni. Thanks to kak Hidayah yang sudi berkongsi testimonial ni. Moga akak akan lebih sihat dan cantik yer (^_^)v






ha.. Alhamdulillah.. sangat teruja melihat perubahan wajah kak hidayah ni kan..sgt2 betol, mmg vitamin E shaklee ni sgtlah bagus. sapa2 yang mempunyai masalah parut dan luka2 tu boleh ambil. nak kesan lagi optimum, tambahkan dengan pengambilan ESP. Sure daboom lah hasilnye! jom kita lihat apakah khasiat vitamin E shaklee ini sehinggakan mampu menyerikan wajah yang tidak bermaya!


Vita-E Complex®

Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

source : website shaklee


antara fungsi lain vitamin E shaklee adalah...
  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu,
  • Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
  • Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari.
  • Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat,
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
  • Merendahkan kadar kolesterol.
  • Membantu mencegah kanser.
  • Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki( ni bagi yang plan untuk dapatkan anak. Kita usaha..Allah yang memberi..)
  • Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri





ha..banyak betol khasiat vitamin E ni kan. jika anda amalkan pengambilan mengikut dos dan cara yang betol, insyaALLAH, mmg daboom la! and utk pengetahuan anda juga, alternative kepada pengambilan vit E adalah GLA complex yg mana fungsinya lebih menyeluruh khususnya kepada wanita. Dalam GLA complex pun ada vit E jugak tau! 

psssttt.. dgr2 ade promo hebat vitamin E bulan ni... rugi woo sape tak try! jom try vitamin E shaklee hari ini. Jika order vit E and product shaklee ngan saya, anda layak dpt bnyk benefit spt, consultancy percuma, freegift, group tertutup utk customer Euphoria GBS dsb, dan yg pastinya,,,harga pun spesel la!! hoho. apa tunggu lagi? hubungi saya di 013-4404869 yer!!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)