Friday, September 14, 2012

Ostematrix shaklee, kenapa kami sukakannya??

Assalamualaikum

salam ceria buat anda semua! bagaimana kesihatan hari ini? mantap? alhamdulillah!

dah ambil vitamin hari ni?? kalo belom, cepat ambil ye! tapi make sure makan dlu, jgn mkn vitamin perut kosong tau! hihi

saya Alhamdulillah, sudah memulakan kehidupan hari ini dengan meminum ESP+ Milo. Lepas tu dah dpt nasi lemak sebungkus. Maklumlah, hari ni kami raya puasa 6. Makan sakan la..hihi. rasa sungguh bertenaga, berjaya menghabiskan proses melipat 2 bakul kain, vacuum bilik. (ruang tamu hubby yg tlg), hihi

dan ketika saya menulis posting ini kelihatan umar mukmin sedang bersungguh2 mengeluarkan kain2 dari almari..hoho! bertuah punya anak! aktif sungguh! =P

oklah, back to the topic, sy cuma nk bercerita kenapa saya dan suami suka ostematrix ni! anda taktau ape itu ostematrix? ia adalah tablet gabungan kalsium, magnesium dan vitamin D! kenapa perlu digabung2? kerana vit D and magnesium bantu memaksimumkan penyerapan kalsium sepenuhnya ke tubuh kita. pernah dengar org kata xleh ambil kalsium secara banyak? takut kena batu karang etc... ha..tu kalo u amik pil kalsium saje2 la. atau u ambil yg jenis sintetik. mmg la akan ade deposited kalsium dlm badan yg boleh sebabkan batu karang. thats why la kena tahu, kenapa shaklee nih special! =P. detail ttg ostematrix boleh klik sini. =)

ok, kenapa ostematrix ni menjadi supplement wajib utk saya dan hubby? kerana...mmg berkesan untuk hilangkan sakit2 badan! lagipun saya kurang minum susu. so, mmg perlukan ostematrix! anda x percaya ostematrix ni membantu hilangkan sakit2 badan? jom ikuti kisah saya.

"dalam 2 mggu lepas, saya balik kampung. sbb raya hari tu x balik kelantan. hihi. so.. dalam 3 hari dok sana tu rehat2 la badan dan minda kan. Tetiba terpandang kerusi urut. ha.. tetiba rasa gatal nak duduk atas tu. punya lama duduk, best kna urut mcm nk tertido.haha. sbb lama sgt x guna kusi tu, esoknya mmg mak aih! sakit satu badan, mmg seksa sungguh. sehari menderita. haha. pastu xtau nk wat camane, mlm tu sblom tido saya terus telan 2 biji ostematrix. dan esok bangun pagi mmg amazing! dengan izin ALLAH, mmg x rasa sakit badan dah! huhu. mmg best, ringan je rasa gi keje. Alhamdulillah3x!" - rashidah juhari =)

hehe...best kan.mmg skrg kalo sakit2 bdn sket je terus telan Ostematrix! tu cerita saya.. cerita hubby saya lak anda nak tahu? tgk bawah ni!




ha...saya x mo explain panjang2 dah. rasa nya semua dah paham kan? 

kami sangat yakin dengan pilihan kami. mmg berkesan, selamat dan mesra alam! malah ianya halal!


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)