Friday, November 23, 2012

alfalfa : solusi untuk masalah penghadaman dan pembuangan anda

Salam Jumaat yang penuh barokah,

Alhamdulillah...hari ni weekend, dan masa ni lah saya nak guna untuk sharing info sebanyaknya dengan kawan2 kat luar :)

saya masih lagi dibelenggu alfalfa. apa taknya, promosi hebat november buy 6 free 1 masih berlangsung. ditambah lagi dengan feedback yang cukup mantap dan memuaskan hati yang saya terima dari customer. mmg daboom lah!

hari ni saya nak fokus untuk topic penghadaman atau omputeh kata digestion system..hehe. adakah kita tahu bahawa sistem penghadaman mempunyai peranan yang sangat penting untuk kesihatan kita .

Sistem Penghadaman Yang Sihat akan Memberikan kita Kulit Yang Berseri Dan Rasa Lebih Bertenaga, kerana di situlah berlaku segala proses pencernaan dan penyerapan zat2 makanan yang boleh digunakan oleh sistem badan yang lain.

tetapi, bagaimana kita  ingin tahu anda mempunyai masalah penghadaman? berikut adalah tanda-tandanya:

-masalah kulit kusam
-kelesuan
-kulit berjerawat

-alahan
-rasa mual/loya dan muntah
-rasa resah(emosi x stabil)
-sakit otot dan sendi-
-nafas berbau
-sembelit
-kembung
-cirit-birit
-kurang selera makan

bersempena dengan promosi hebat alfalfa ni..saya nk introduce alfalfa lah kepada anda semua yang mungkin mengalami masalah seperti yang disebutkan di atas.. oh ye, apa khasiat alfalfa ni ye? cuba tgk gmbr bawah ni :)



ha.. tu baru sebahagian je.. bnyk lagi function2 lain alfalfa yg kita xtau. dan sbnnrye ade je sy telah kongsikan dalam entry2 sblom ni..

dan di sini saya kongsikan beberapa feedback customer saya yang sangat2 berpuas hati setelah menggunakan alfalfa sebagai supplement untuk menyelesaikan masalah pembuangan :)





Alhamdulillah.. syukur bila ALLAH izinkan kita untuk bantu orang lain punyai kehidupan yang lebih sihat dan senang...TQ ALLAH..

berminat nak cuba alfalfa??

hubungi Ummu Umar sekarang :)

013-4404869 :)






No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)