Saturday, January 5, 2013

joint health set! sayangi sendi dan tulang anda!

bam bam boom boom... eh bunyi apa ni?? hihi

punyalah excited dgn promo August ni kan.., sampai bam bam boom boom.. hrpnye xda membawa maksud lain la dalam bahasa lain kan? hihi.Kalau dulu promo ni time january, ni ia datang lagi!!!

ok2..ni nk citer, sy nk bg anda offer hebat nih! mmg terbaiklah! sgt2 best! mmg marvellous! sape cni yg x pernah rasa sakit sendi? sakit belakang, sakit pinggang, sakit lutut? sakit otot betis, tangan dsb.. sape tak pernah? waah..mmg bertuah anda! tp sy rasa mmg xsmpai 50% pun yg x penah sakit kan...sy sendiri pun mmg pernah..nak2 lepas bersalin..mmg kdg2 lutut ni wlpun x sakit..mmg ade bunyi sket..especially masa solat n nk duduk..huhu

so, bg anda yg ada mslh n rasa perlu solusi utk ini...saya sgt recommend anda utk mencuba joint health set ni. kombinasi hebat ostematrix, advanced joint health tablet dan omegaguard pasti memberi anda kepuasan insyaALLAH dlm ms smggu dh boleh rasa perubahannya. kalau anda dh ambil supplement lain spt ESP dan GLA...kalau nk add AJHT saje pun Ok..sbb dlm ESP dh ada kalsium dan GLA pun ada fatty acid. tp kalau cuba ketiga2 oste, omega n AJHT lagi baik.. mcm sy skrg sy consistent dgn GLA, ESP dan dah 5 hari amik AJHT..Alhamdulillah..improved! bunyi lutut semakin kurang n badan rasa ringan sket. Alhamdulillah. cumanya sbb skrg musim hujan..pening2 kepala tu mmg ade sket2.. asyik kna hujan je..

oklah, dah sy bg testimoni sendiri, apa kata kita usya sket apa yg best nye dengan joint health set ni ye.. cuba kita tgk review satu persatu product dlm set ni..

advanced joint health tablet
  • Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.
  • Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.
antara fungsi AJHT
  • Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan
  • Bertindak sebagai ‘kusyen’: Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi denganmembekalkan sokongan nutrien untuk kolagendan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.
  • Melalui 3 cara inilah joint health tablet dpt bantu melegakan sakit2 sendi..Shaklee Advanced Joint Health Tablet ni sangat2 bagus sbb ianya dihasilkan dari ramuan aktif iaitu Boswellia yang bertindak dgn pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi


tapi kalau nak kesan yg optimum boleh ambil satu set dgn Ostematrix dan Omega. Jom tgk fungsi Oste dan Omega nih :)ostematrix


  • Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 
  • OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Fungsi OsteMatrix:

  • Membina tulang dan gigi yang kuat
  • membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • membantu dalam pengecutan otot dan perlancaran saraf
  • Membantu mengurangkan simptom2 senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air,mudah meradang dan kemurungan.

omega guard


  • Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
  • Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA. 
antara fungsi omega yg berkaitan dengan fungsi sendi adalah
  • Memelihara fungsi-fungsi sendi
  • Mencegah penyakit gout
ha...bagaimana? nak cuba? hubungi saya di 0134404869 ye :) Promosi beli 6 percuma 1 sebulan je ni :)
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)