Friday, March 22, 2013

Testimoni Pengguna Vitamin Shaklee untuk berpantang :)

Bagi anda yg masih tercari-cari set bersalin yg sesuai, apa kata cuba SHAKLEE?Rangkaian Vitalea, zinc complex, ESP, bcompleks, ostematrix dan alfalfa pasti memberikan kepuasan kpd anda. Berpantang pun x susah, x penat, susu pun banyak, baby pun x meragam sebab sempat kenyang, kita pun tak stress. 
apa kata kita tgk satu Feedback positive customer ni :)

MiszMass Hadie
[sharing]
Salam,saya nak share experience saya menjadi pengguna Shaklee semasa berpantang anak ke-2 saya.Semasa berpantang kita dengan baby hanya terpisah waktu baby tido sahaja kan..bila baby celik jer mata, mesti nak melekap kat maknye..nak menyusu aje..mmg bagus bile kerap menyusukan bby, pengeluaran susu pun akan banyak..sbb penyusuan susu ibu mmg based on demand and supply kan...especially kalau malam, memang baby akan melekap jer...di sini lah peranan Shaklee yang saya ambil..saya cuma consume ESP + Alfalfa sahaja untuk penyusuan..+ Lechithin untuk kuruskan badan.. 

Alhamdulillah, sepanjang tempoh berpantang yang setiap masa menyusukan baby tuh..memang langsung tak ade masalah sakit belakang, sakit badan (sebab waktu malam menyusu sambil baring), tak lesu, kulit pun x pucat...ni mmg best sbb selama ni org selalu ingat saya sakit disebabkan kulit tak berseri...Sebab tu saya jatuh cinta dengan Shaklee...seriously Shaklee banyak membantu dalam kesihatan dalaman dan luaran saya...kalau dalaman cantik, automatiknye luaran pun akan cunnnn...:) 

Dapatkan vitamin Shaklee anda sekarang dari distributor yang dapat membantu anda bukan sekadar menjual. :))  berminat nak dptkan Shaklee dari Ummu Umar's Choice?
hubungi saya di 013-4404869 sekarang :)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)