Friday, August 2, 2013

Penangan Sugar Control Set, Bacaan Gula dalam darah menurun dari 21 kepada 5.1 :)

Bismillah walhamdulillah

hari ini sudah sampai ke 25 Ramadhan. Ya ALLAH, pejam celik pantas nya masa berlalu kan.... Sedih pulak Ramadhan bakal meninggalkan kita kerana bagi saya Ramadhan sgt special, bulan ini bulan Magic bagi saya. Rezeki semakin melimpah ruah di bulan Ramadhan. Semoga setiap amalan kita di bulan Ramadhan akan berkekalan hingga akhir hayat. Amin.. masih ada 5 hari untuk kita terus menghidupkan malam kita. Buatlah selagi mampu insya ALLAH mmg tak nyesal.

oklah, berbalik kepada topic di atas...Saya nak kongsikan tentang set yang jarang sangat saya bercerita ni..hehe. Iaitu set pengawalan gula shaklee. Mula jatuh hati dgn set ni selepas mendapat feedback dari seorang customer mengatakan diabetesnya sudah turun...cuba usya kembali post saya di Fb bulan lepas




★TESTIMONI PENGGUNA SET DIABETES SHAKLEE★

Ok..ptg ni kita ubah topic sket..xnak ckp pasal cantik atau bf. Cuba tgk fresh testimony from one of my customer yg amik set diabetes last month. Alhamdulillah.. bacaan gula dalam darah sudah menurun dari 21 ke 5.1. Tapi bukan dgn pengambilan supplement shj..ubat juga diteruskn. Menurutnya sblom ni dh bnyk cuba supplement jenis lain..xda perubahan malah ada yg buat sakit lagi teruk sampai naik bisul di betis sbb certain supplement mmg contain sugar level yg tggi. Syukur..inilah antara sebab mengapa saya terlalu semangat buat shaklee..sbb kepuasan yg dirasai apabila Allah izinkn sy bntu org lain utk lebih sihat. Oh ya.. kandungan SET SUGAR CONTROL terdiri drpd:

-alfalfa complex
-gla complex
-zinc complex
-bcomplex
-vitamin C 100mg
-ESP

Alhamdulillah..segala puji bg ALLAH. Boleh pm/sms saya di 0134404869 jika berminat utk dptkn SET DIABETES utk yg TERSAYANG 


ha...Alhamdulillah...happy sgt saya dengan feedback yang saya dapat ni. Oh ya..inilah set yang diambil oleh kak Rohani tu :



Insya ALLAH dgn gabungan semua ini beserta dgn pengambilan ubatan. insya ALLAH diabetes dapat dikurangkan. Digalakkan ambil satu set penuh..bukan satu2 sbb vitamin ni melengkapi satu sama lain tau. So, kalau diri sendiri atau mak ayah yg ada diabetes, jomlah hadiahkan set ni, x rugi pun. Jangan dibiarkan diabetes kerana ia boleh menyebabkan maut. Secara ringkasnya penyakit kencing manis ni boleh membawa kepada :

  • penyakit jantung
  • penyakit buah pinggang
  • Luka lambat sembuh
  • Hilang fungsi saraf

ha..bahaya tu. Dan menurut Persatuan Diabetes Malaysia..sbnyk 1.2 juta rakyat malaysia sudah menghidap penyakit kencing manis..huhu..seram lak..so..jom amik set ni :)


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)