Saturday, August 3, 2013

Shaklee Advanced Joint Tablet, formulasi bahan2 tumbuhan yang mampu menyokong sendi :)

Bulan ni heboh promosi AJHT, tapi sure ke ramai kenal AJHT ni?? hehe. Jom2 kita berkenalan sket.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet  adalah satu formulasi yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang berkesan yang dapat menyokong PERGERAKAN,DAN KELENTURAN SENDI .Semua orang dewasa yang aktif sesuai utk mencuba produk ini. 


Jutaan orang mengalami ketidakselesaan sendi, terutama orang tua dan orang yang obes.Sendi merupakan hubungan antara tulang temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak.Jangan biarkan sakit sendi menghalang  untuk kita bergerak aktif.






Bagaimana ia berkesan?
 
1. Menyokong keselesaan sendi

  •  Ekstrek BOSWELLIA adalah gum resin dari pokok Boswellia serrate.Bahan utamanya asid boswelik( AKBA , asid 3 asetil-11-keto-beta-boswelik) yg berfungsi sebagai anti radang semulajadi.
  • AKBK menyokong kesihatan sendi yg menyebabkan ketidakselesaan sendi.

Boswellia serrate


2. Bertidak sebagai kusyen 
  • Ekstrak Jagung membantu mengekalkan tulang rawan.Ekstrek jagung ini membekalkan glukosamina yg berfungsi meningkatkan kusyen sendi dn pemeliharaan tulang rawan. GLUKOSAMINA adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dn lendir bagi melicinkan sendi. Glukosamina d temui dalam tendon dan ligamen. Semakin umur meningkat glukosamina semakin merosot.Dengan pengambilan ekstrek jagung dpt menggalakkan kelenturan,pergerakan bebas dn menjadikan sendi lebih fleksibel.

ekstrak jagung

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat.
  •  Zinc, Tembaga, Magan dan Vitamin C antara nutrien penting dalam kesihatan sendi. Ia membekalkan sokongan nutrien untuk kolegen dn komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dn struktur terhadap sendi.

Adakah anda ingin kekal sihat dan bebas bergerak? Penyelesaian d depan mata jika sayang kan diri dan keluarga pencegahan awal boleh menjadikan sendi kita menjadi sihat .Seterusnya ikuti lah perbincangan pada yg akan datang.


Dan mengapa anda perlu memilih  AJHT SHAKLEE??

  • 100% daripada formula sayur-sayuran
  • 100% bebas kondrotin . Kondrotin boleh mengurangkan keberkesanan penyerapan glucosamine
  • dengan extract Boswellia yang mampu meningkatkan keselesaan sendi
  • mengandungi vitamin C yang merupakan nutrien penting dalam sintesis kolagen
  • mengandungi zinc, tembaga dan mangan yg menjadi co-factor bagi enzim yg membina kolagen dan komponen tisu penyambung.




Jom order! pm atau sms laju2 ye, 013-4404869 


✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)