Friday, August 16, 2013

Sekitar SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2012/2013

Assalamualaikum! hehe... dah lapok event ni, tapi baru ada kesempatan nak bercerita. Saja je nk share ngn kengkawan... hari tu 8 june, sy ke KL, hotel sunway, untuk shaklee national conference. Fuhh!! mmg best event ni...event sempena meraikan star2 shaklee. Saya x dpt award pun...tapi saja pergi nak amik smgt leaders and stars achiever. Lagipun mak nenek biz sy mmg ada amik awards, soo..nak rasa aura gak.

fuhh!! bila pergi... rasa mmg berhantu la event shaklee ni. mmg dan2 je rasa nk balik rumah buat sale. haha. mmglah aura org2 berjaya ni kuat. sbb tu kita kalau nk berjaya kna ada dalam lingkungan org berjaya kan. tiru apa yg diorg buat, yg baik2 je lah..hehe

yg smpaikan award adalah vice president shaklee US dan juga director shaklee di malaysia. selain awards, antara activity lain adalah sharing dari masters Law, dan grand nanny sy masters Cery. ada gak pelancaran produk baru iaitu Co-Q health plus, produk jantung ni.

oklah...bosan je baca ayat berjela kan, jom usya bbrp keping gambar..hehe


berasak-asak memasuki dewan. WoW! ramainye org!


mula2 sampai kita posing dlu

tepi sy ni adik bradik dlm biz, kaya ni dah snior coordi..hehe

ni lah moyang biz saya, kak cery..sape tak knal kan.. Presidential Masters Shareeza, Wanna be like her :)

pasangkan umar badge co-q health. Gembira bersama belon2 nya. Banyak doorgift kami dpt spt shaker, voucher...nutriferon, cinch tea..dsb..best sgt! hehe

ni mak biz saya, snior sy ms di University. Terima award senior key ms ni, Tapi skrg dah masters. Insya ALLAH tahun depan sy lak..hehe. kwn2 doakan tau. 

ni buah hati pengarang jantung..peneman setia ke mana sahaja event shaklee ku. Ni yg best buat shaklee, g mana2, boleh angkut skali insan tersayang :)

oklah...sekian dlu...sbb ni je gambar2 proper yg smpat di snap. wlupun sy half event je...tapi smgt yg luarbiasa saya perolehi sehingga July yg lalu dah menaikkan saya setapak lagi dalam shaklee. Insya ALLAH tahun depan gambar saya terima awards pulak sy kongsikan ye. DOAKAN saya! hehe.

salam ukhuwwah,
Ummu Umar,
013-4404869

-anda teringin untuk bersama saya menjana pendapatan dgn shaklee hanya dari rumah??? hubungi saya di 013-4404869 untuk perbincangan, insya ALLAH modal serendah rm75 dan segala coaching saya akan provide secara online atau offline, join us now!-

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)