Saturday, September 28, 2013

bagi anda yang sukakan flexibility dalam bekerja, shaklee is the best choice!

Alhamdulillah, semalam saya bersama suami, anak dan mak baru sahaja pulang dari percutian di Bukit Gambang. Seronok sangat pergi sana,rasa tenang jiwa jauh dari kawasan sendiri. Saya dan suami mengambil peluang untuk ke water park dan juga safari park. Rasa seronok sbb dapat lupakan masalah skjap..melihat ragam manusia yg pelbagai, seronok jugak mengenali spesis2 haiwan yg terlalu bnyk kita tak tahu. Subhanallah..Allah itu maha kaya kan???


Bukit Gambang water park

Dan ekoran kisah holiday saya di Gambang yg sy ceritakn di FB..beberapa kwn yg pm bertanya khabar.. kata mereka..best la ek..time org keje awak jalan2, makan angin dgn keluarga, relax nampak bercuti  

hehe...sbnrnya bukanlah sy bercuti sgt pun..sy cuma sedang menikmati "flexibility" yg di offer oleh shaklee. Walaupun sy d gambang..sibuk menemani anak dan suami berendam di kolam..saya masih melaksanakan kerja saya di sana. setiap hari membuka facebook utk check pm/komen, stiap hari fikir sesuatu utk dipost d fb, stiap hari masih membuka 1group coaching d fb, masih ada 5-6 group whatsapp yg perlu sy entertain, masih ada ank buah yg perlu sy belai dan tenyeh..haha. Dan dalam masa yg sama saya masih menguruskan order dan pendaftaran ahli baru hanya dari sana dan semestinya medium perhubungan kami hanya melalui internet dan telefon!

ha...kalah org bekerja kat opis kan??hihi... tapi inilah yg membuatkan jiwa saya ada "klik" dan sy sgt enjoy dgn bisness shaklee secara online. Hidup lebih flexible, dalam bekerja saya bercuti, dalam bercuti saya bekerja..pendek kata, bila rasa nk krja kita kerja, bila rasa nak cuti kita cuti..sambil bf anak pun biz tetap jalanzz. Kat rumah opis, kat dlm keta opis, kat restoran opis, kat toilet pun opis! haha 

Note: Alhamdulillah, sy bersyukur dgn rezeki utk menikmati flexibility ini. Nampak juga suami dan ma sy lebih suka sy mcm ni. Walaupun tiada "gaji tetap" slama 4 bulan..tetapi "bonus tetap" setiap bulan sudah cukup bagi kami sekeluarga untuk hidup secara sederhana. ya..sederhana..bukannya terlalu mewah 


insya ALLAH akan saya ceritakan kisah percutian saya secara detail dalam next entry ya! mesti ramai yg nk baca kan...especially for those yg belum ke Bukit Gambang ni, bleh la sy bg idea sket2 kan..hehe


ingin bersama saya menikmati flexibility dalam bekerja??? sms sy di 013-4404869. jangan malu jgn segan ye :)

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)