Monday, September 30, 2013

TESTIMONIAL: Setelah Habis Sebotol Vivix - Mak Rasa Lebih SIHAT & KUAT , SAKIT LUTUT pun HILANG, Boleh ANGKUT 4 TANDAN KELAPA SAWIT BERULANG KALI!! Alhamdulillah, Syukur pada Allah kerana beri Kesihatan Buat Bonda Iffa

Bismillahirrahmanirrahim,

hari ni mengambil kesempatan jalan2 ke blog otai2 shaklee. Alhamdulillah, semakin bertambah ilmu. Dan hari ni rasa rindu nak makan vivix. Sy stop dlu sbb period dh lambat,,takut preggy je.. hehe. Bila rindu vivix, cari info pasal vivix je lah. Alhamdulillah...jmpa bnyk info dan sgt tertarik dgn testimoni yg di share oleh MIA (master iffah anuar ni) sy mohon share di sini ye kak :) sumber
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Semalam Iffa tulis tentang VIVIX dan hari ini, ramai yang sudah bertanya tentangnya...InsyaAllah, Vivix dapat membantu hidup anda, ibu , bapa, ahli keluarga dan rakan-rakann anda untuk menjalani hidup yang lebih sihat..Membawa sinar baru dalam kehidupan kita semua..

Iffa memberikan bonda tercinta Iffa satu botol Vivix untuk memastikan beliau kekal sihat. Al maklumlah, usianya hampir menjengah 60 tahun. Di saat ini, beliau menjengah fasa manopause dan perubahan hormon yang drastik mengundang pelbagai masalah kesihatan jika ia diambil mudah. Buat pengetahuan semua, Bonda Iffa ini ada masalah sendi(penyakit keturunan) dan darah tinggi. Ini feedback terbaru yang Bonda Iffa post di Wall FB Iffa..

  • You like this.

    • Salamah Hj Abu Bakar Betullah sayang, setelah abeh sebotol vivix,mak rasa bertambah sihat n kuat, sakit lutut pun hilang,dgn izinNYA.........baru2 ni mak boleh angkut 4tandan kelapa sawit(tp dlm kete sorong)ketempat pengumpulan, beberapa kali............bayangkan,dah bersara ni.............hahaha ...........nnt dpt duit kelapa sawit mak nak satu ya............nak syer dgn ayah.org lelaki pun bolehkn?
      58 minutes ago · 

    • Iffa Anuar Salam Mama...Alhamdulillah.. boleh mama..nnt Ipah belikan.. satu utk mama and satu utk ayah.. vivix mmg bagus sbb ia membaiki sel dan dna dari dalam..dan melambatkan proses peenuaan sel kita..
      5 minutes ago · 

  • Kata Bonda:

    "Betullah sayang, setelah abeh sebotol vivix,mak rasa bertambah sihat n kuat, sakit lutut pun hilang,dgn izinNYA.........baru2 ni mak boleh angkut 4tandan kelapa sawit(tp dlm kete sorong)ketempat pengumpulan, beberapa kali............bayangkan,dah bersara ni.............hahaha ...........nnt dpt duit kelapa sawit mak nak satu ya............nak syer dgn ayah.org lelaki pun bolehkn?"Boleh Mama, insyaAllah selagi termampu kudrat ini.. Iffa akan berikan Vivix untuk Bonda dan Ayahanda...Iffa inginkan kalian sihat. Kalian berdua buat kerja berat. Ke Kandang menguruskan kambing, ikan, angkut kelapa sawit.. sedangkan pada usia begini ramai yang seusia dengan ayahbonda sedang goyang kaki berehat dirumah minum kopi dan melayan cucu-cucu.. Iffa bangga punya ayah dan bonda yang sangat kuat semangat seperti kalian berdua..
    Vivix bukan hanya untuk wanita..lelaki juga boleh mengambilnya.. Ia untuk mereka yang menginginkan hidup yang lebih sihat. 
    Iffa juga telah menghadiahkan sebotol Vivix kepada kakak saudara Iffa yang telah Iffa anggap seperti kakak sendiri.. InsyaAllah nanti Iffa akan update progress kakak Iffa pula..

    Sharing is Caring!
    IffaAnuar @fw-shaklee2u

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    Alhamdulillah... syukur sbb ALLAH izinkan mama MIA sihat dgn vivix. Alhamdulillah...ibu sy pun dah semakin lena tidur selepas 2 botol vivix dia abeskan. Skrg ni ibu saya amik kolagen pula sbb ada masalah sendi jari. Alhamdulillah semakin pulih jari2nya. Nnt sy ceritakan detail ya. Nak baca kisah ibu saya dgn Vivix? klik sini --> ma dan vivix

    jom cuba vivix! hadiahkan pada mak ayah suami isteri tersayang. Apalah nilai wang ringgit jika nak dibandingkan dgn jasa dan pengorbanan mereka kepada kita kan??
    sms sy skrg di 013-4404869 
    FREE POSTAGE utk pembelian VIVIX!
    dan jika BELI 2 VIVIX, anda layak dapat FREE MEMBERSHIP!
    decide and act NOW! (^_^)v



    No comments:

    Post a Comment

    Follow us for more tips :)