Tuesday, May 29, 2012

PENGEDAR PRODUK SHAKLEE KUALA TERENGGANU, MALAYSIA





Salam perkenalan,


  • Kepakaran saya adalah membantu anda untuk LEBIH SIHAT dgn MENYEDIAKAN NUTRISI yang sesuai untuk anda mengikut bajet yg anda mampu!
  • SAYA JUGA PAKAR DALAM MEMBIMBING ANDA UNTUK MENJANA INCOME DARI RUMAH DENGAN SHAKLEE SAMA ADA SECARA PART ATAU FULL TIME! 
Saya, Siti Rashidah @ Ummu Umar Umairah, berumur 27tahun (pada tahun 2014),  adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia, ID : 867851 . (boleh panggil saya shidah je :)

Di sinilah tempat saya berkongsi tentang tips-tips kesihatan dan tentang info-info berkaitan produk kesihatan pilihan saya iaitu SHAKLEE. Tidak lupa juga pengalaman saya menjalankan biz shaklee hanya dari rumah dan ianya telah banyak membantu saya mengubah taraf kehidupan saya!

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk-produk SHAKLEE berserta konsultansi dan tips-tips ekslusif selepas pembelian, serta berminat juga untuk mengetahui ttg pelan pemasaran SHAKLEE bolehlah sms/whatsapp/call sy di 013-4404869 :)

Saya menyediakan khidmat COD untuk kawasan Gong Badak hingga Bandar Kuala Terengganu pada hari bekerja sahaja. Untuk kawasan luar Terengganu saya akan pos menggunakan PosLaju atau Gdex. Anda juga boleh juga mengambil barangan di rumah saya di Gong Badak tapi pada waktu selepas office sahaja, atau pada hujung minggu :)

Jika anda perlukan supplement semulajadi bagi SKINCARE,PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN,KESUBURAN, ANAK KURANG SELERA MAKAN, UNTUK IBU BAPA, dan banyak lagi, anda bolehlah hubungi saya melalui:
SHAKLEE, terbukti Selamat, berkesan dan mesra alam. Ianya telah dipercayai sejak 50 tahun yang lalu! Anda tidak perlu risau untuk mendapatkan produk shaklee dan konsultansi daripada saya kerana saya sudah mempunyai sijil penyertaan bengkel nutrisi yg telah dikelolakan oleh shaklee nutritionist sendiri. Konsultansi adalah percuma hanya selepas belian produk dengan saya!




Salam sayang,

Ummu Umar Umairah (Rashidah)

013-4404869

"Healthy is Happiness, Sharing is Loving"

1 comment:

  1. memang ramai orang guna produk shaklee sekarang, dan ramai jugak start buat bisnes dengan shaklee..termasuk la kawan2 nana,insyaAllah satu hari nanti nak try juga :)

    ReplyDelete

Follow us for more tips :)