Monday, May 28, 2012

GLA complex meyelesaikan masalah ketidakseimbangan hormon dan cycle period yang tak stabil


Salam to all. 

Saya masih lagi mahu berkongsi tentang GLA complex. Saya sangat suka sangat GLA ni walaupun saya tak cuba lagi tapi dah siap2 standby satu botol nak makan after dah abeskan stok vitamin E saya tu. Mmg GLA ni dikira sebagai hot stuff jugak di kalangan wanita yang pentingkan kesihatan dalaman dan luaran. Hehe

Hari ni saya nak share sket beberapa testimonial berkaitan GLA ni. Sangat happy bila mengetahui ada beberapa customer kawan-kawan saya yang semakin sihat apabila mengambil GLA Shaklee ni. Jom kit abaca perkongsian dari Izzati ni. Thanks ya Izzati for sharing (^_^)



dan sambungannya......



ha....kan hebat tu. Alhamdulillah, saya sendiri bersyukur sangat mendengar respon2 positif sebegini. Rezeki dari ALLAH juga yg bagi kesihatan yg baik kat kakak tu bila dia makan GLA ni. So, mari kita tengok apa lebihnya GLA complex ni yang telah membantu kakak ni lebih sihat...

apakah itu GLA complex??

GLA ialah Gamma Linolenik Acid yang merupakan kandungan utama dalam Evening Primerose Oil (EPO). EPO mmg terkenal untuk membantu masalah ketidakseimbangan hormon dikalangan wanita. GLA complex shaklee bukan sekadar EPO, kerana mempunyai kandungan lain seperti sunflower oil dan vitamin E yang sangat baik untuk kulit dan sistem saraf.

khasiat GLA complex antaranya ialah:

· Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
· Membantu meningkatkan kesuburan
· Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
· Membantu dalam menangani menopus
· Menguatkan kuku dan rambut
· Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
· Membantu menangani ekzema
· Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
· Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
· Menguatkan imuniti tubuh
· Memperlahankan proses penuaan
· Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan
serangan jantung
· Mengawal kencing manis dan darah tinggi
· Mengawal kolesterol


ha... bagaimana? ingin cuba GLA complex shaklee?? hubungi saya di 013-4404869 yer! (^_^)v


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)