Sunday, May 27, 2012

atasi kulit kering dengan Herbal Blend® Multi-Purpose Cream

Assalamualaikum kawan-kawan!


hari ni saya nk cerita sket pasal herbal blend multipurpose cream ni, sbb dia best sgt! saya  baru je 2-3 hari try. Saya guna untuk sapu2 kat tumit kaki dan bahagian2 kering macam lutut dan siku. 


"Alhamdulillah, mmg btol la apa orang kata, mmg lembut sgt krim ni. sejuk je rasa bila pakai. mmg lembut rasa tangan,mmg x berminyak pun... kalah la losyen2 yg saya slalu dok beli sebelom ni..huhuhu"


"saya guna juga krim ni untuk disapu pada lutut dan siku umar mukmin. Lutut umar dah kering sbb selalu guna wat merangkak..sian jugak kat dia.Nasib baik ade herbal cream ni. Saya guna juga untuk sapu2 pada celah peha dia masa pakaikan pampers. nak bagi dia rasa selesa sket. Mula2 takut jgak kalau dia nangis sbb rasa "berangin" ke apa.. tapi alhamdulillah..dia ok je. Merah2 pun dah x nampak...hehe.


ok, meh kita baca apa sbnrnye herbal blend krim ni..kalau anda nak tahu, herbal krim ni sangat baik untuk melegakan ekzema especially jenis ekzema yg kulit kering tu...ok, jom baca nih!
  • Herbal Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
ok, jom lak kita usya satu testimonial customer tentang herbal cream ni. thanks kak cery for sharing (^_^)v



ha...kawan2 semua nak try x herbal blend cream ni? kalau x nak try pun boleh suggest kat kawan2 especially yg ade ekzema and masalah kulit2 kering. Nak sapu2 pada ruam2 baby  pun boleh sangat. Lutut2 pecah tu, x best je nak jalan kan...apa tunggu lagi? contact saya di 013-4404869 yer! (^_^)




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)