Wednesday, May 9, 2012

Bestnya Ostematrix! my hubby dh jatuh cinta kot~~

Assalamualaikum, salam sejahtera. Alhamdulillah, kembali menulis lagi. Hari ni saya emergency leave kerana pengasuh anak saya sibuk menguruskan kematian bapa mertuanya. Tinggallah saya dan umar mukmin di teratak bahagia kami ni. Sementara Umar Mukmin sedang enak dibuai mimpi indah, saya mengambil kesempatan untuk berkongsi lagi testimonial dari suami saya sendiri yang telah mengamalkan pengambilan Ostematrix.

Saya mmg menggalakkan suami saya mengambil ostematrix dan omega kerana beliau sering saja mengalami masalah radang rahang. Tapi, asyik lupa je dia nk makan kalo saya tak remind, huhu. Jadi, slalu lupa makan omega. Tapi utk ostematrix, dia xleh lupa, sbb sblom tido, saya mesti igtkn dia supaya ambil ostematrix. Sbb saya pun ambil juga ostematrix ni especially kalau ade rasa lenguh2 badan and kalau tengah period. Sbb kalau period, bnyk kalsium mgkin hilang dari tubuh kita =)

Dan apabila suami saya mula mengamalkan pengambilan 2 biji ostematrix sebelum tidur… nak tahu x apa katanya???... ha…cuba baca ayat di bawah ni..

“kalau makan ostematrix sebelum tido ni, bangun pagi mmg rasa sedap badan ar… x rasa malas2 pun, segar je abg rasa..”

Ha…! Best x ble dgr statement gini? Syukur sgt rasa. Mmg betol apa yg hubby saya gtau ni. Saya pun mmg rasa perkara yg sama. Semalam, saya up kan pengambilan kepada 4biji sebelum tido sbb badan rasa penat sket. Mmg bangun pagi x rasa lenguh2 badan dah. Tapi mata mmg ngantuk sket sbb tido lambat..[sape suruh tdo lambat kan? Kui3]

Untuk pengetahuan anda, OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kapletnya yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga menjadikannya mudah ditelan. Ianya, tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Bila kalsium cukup, xda la rasa lenguh2 badan kn…sbb tulang2 dh ade mknn yg cukup..
Berminat nak cuba ostematrix? Hubungi saya di 013-440-4869 utk sebarang pertanyaan =)

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)