Thursday, May 3, 2012

lebih kurang seminggu ambil shaklee, "now, pagi2 je dah pegi toilet"

Assalamualaikum semua. mungkin malam2 gini ramai yg dah tido kan? maklumlah, esok masih ada yg keje. mesti mau tido awal,smpan tenaga nk keja esok kan...hehe. saya pulak mengambil peluang di waktu ini dikala umar mukmin sudah tido untuk berkongsi sesuatu dengan anda semua. Sudah lama x update blog ni dek kerana kesibukan dgn urusan harian dan kerana juga skrg sy dan keluarga tengah bercuti di JB...balik kampung..hehe

ape2 pun sy sgt2 ingin berkongsi tentang perkembangan positif customer sy yg sorang ni setelah amek shaklee. dialah cik sarah. bulan lepas dia ade mengambil bcompleks, vitamin C , vitamin E dan ESP. dan Alhamdulillah,,,selepas lebih kurang seminggu mengambil ESP, bcomplex, vit c dan vit e...antara perkembangan positif yg dialami ialah...skrg dia akan ke toilet stiap pagi.....mksdnya sistem penghadaman dan pembuangannya menjadi lebih stabil.ini adalah sign yg sgt bagus sbb menunjukkan tubuh sara dah ade reaction terhadap vitamin2 menyebabkan sistem badan menjadi lebih aktif dan berlaku nye detoks melalui pembuangan. Saya sendiri pun mengalami keadaan seperti ini pada 2mggu pertama pengambilan set breastfeeding.

tapi untuk kecantikan kulit,sy yakin jika mengikut cara pengambilan yg betol, sara akan mendapat hasil yg positif xlama lagi. sbb biasanya utk vit e menampakkan kesan mgkin memakan masa 20-30 hari juga. tapi mengikut keadaan badan juga. kalau selama ni kita tak pernah ambil apa2 suplemen, dan jika bdan mempunyai bnyk toksin, mgkin lmbt sket masa yg diambil sbb sel2 badan perlu diperbaiki terlebih dahulu. Sbb itulah sy juga mengesyorkan sara mengambil ESP juga supaya proses pembaikpulih sel menjadi lebih cepat.tak sabar rasanya nk tggu next testimonial from sara=) .

Alhamdulillah, sy rasa setakat ni sahaja perkongsian pada hari ini. ha..anda nak sihat macam sara? sila hubungi saya untuk mendapatkan vitamin shaklee dengan harga yg istimewa!

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)