Monday, May 7, 2012

Testimoni : ESP banyakkan susu kaklong =)




Alhamdulillah, segala puji bagi ALLAH yang memberikan segala nikmat kepada smua makhluk. Hari ini saya ingin mengajak anda untuk sama2 mensyukuri segala nikmat yg telah ALLAH kurniakan pada kita. Nikmat kesihatan, kecariaan, kekayaan, ketenangan, nikmat untuk bertaubat dan menginsafi segala dosa. Dan tak lupa, nikmat terpenting, ISLAM dan IMAN! Alhamdulillah3x!
Dan hari ini, saya dikurniakan kesempatan dan kekuatan untuk kembali berkongsi dengan anda di luar sana. Alhamdulillah, semakin hari, produk Shaklee semakin mendapat sambutan kerana keberkesanannya yang kian terbukti. Dan hari ini, saya ingin berkongsi testimonial daripada kakak ipar saya, yang telah mengambil vitamin shaklee untuk berpantang.
Dalam hampir 2mggu mengambil ESP, saya mendapat feedback yg positif. Sms nye berbunyi lebih kurang macam ni…


“Vitamin lain tu kaklong stop makan kejap, sbb aesyah tgh kuning, takut ade effect, tapi ESP tu, Alhamdulillah..banyakkan susu kaklong….”
Saya sangat gembira dengan feedback ini sbb sbgai org yg recommendkan Shaklee kpd customer, sy sgt2 mengharapkan effect yg positif sebegini. Alhamdulillah, syukur pada ALLAH!
Walaubagaimanapun, utk pengetahuan anda, bagi yang tertanya2 adakah benar supplemen Shaklee boleh bagi side effect sama ada pada baby atau anda, jwpannye sebnrnye tidak.kerana ia menggunakan 100% bahan semulajadi. Malah, biasanya kalau ibu mengandung mengambil Shaklee dari awal kehamilan, Alhamdulillah, tiada anak yg kuning.
Namun, healing krisis mungkin ada. Sbgai contoh, jika anda mempunyai badan yg bertoksid, jerawat2 mungkin tumbuh jika anda mengambil vitamin e atau GLA. Oleh itu, anda perlukan lebih banyak air dan juga elemen untuk menyahtoksik spt herblax dan alfalfa untuk memastikan penyahtoksikan dari badan anda lancar. Itulah yg dinamakan healing krisis. Selepas beberapa hari, insyaALLAH smuanya akan menjadi lebih baik.
Dan skrg pun kaklong dah amek mealshakes dan GLA untuk menambahkan berat badan dan untuk mencantikkan kulit. Hehe, insyaALLAH, saya doakan kaklong akan dapat hasil yg positif =). x sabar nak dgr feedback kaklong lagi (^_^)v
Jika anda nak tahu apa yg bestnya ESP ni sampai boleh bnykkn susu..boleh baca di sini. Sangat2 lah di recommend pada ibu yang menyusu.
Jika berminat untuk dptkan ESP ni, bolehlah hubungi saya di talian 013-4404869
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

regards,
ummu Umar :)
shaklee iD: 867851
013-4404869

No comments:

Post a Comment

Follow us for more tips :)