Wednesday, June 5, 2013

★★KEAHLIAN SHAKLEE BERSAMA UMMU UMAR'S NETWORK★★


Anda sering tertanya, apa yang anda akan perolehi dengan mendaftar sebagai ahli SHAKLEE? 

→Di sini saya ada jawapannya! BANYAK sangat kelebihan menjadi ahli SHAKLEE seperti di bawah:

MEMBELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA 20-30 % KURANG DARI HARGA RUNCIT!


✔ MENIKMATI MANFAAT PRODUK DAN MENJADI LEBIH SIHAT!


✔ MENGGUNAKAN PRODUK SAMBIL MENIKMATI PULANGAN REBAT CASH DENGAN SETIAP BELIAN TERTENTU!


✔ BERPELUANG MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN DAN MENIKMATI FAEDAH PELAN PEMASARAN YANG HEBAT


✔BERPELUANG MENYERTAI PROGRAM-PROGRAM ANJURAN SHAKLEE 

dan....

★★Jika anda AKTIF bersama SHAKLEE★★

ANDA BERPELUANG MENIKMATI PELBAGAI JENIS BONUS LAIN SEPERTI BONUS JUALAN, BONUS KERETA, BONUS KEPIMPINAN, INSENTIF KOORDINATOR, SERTA BERPELUANG MENIKMATI PERCUTIAN BERTARAF 7 BINTANG DI DALAM ATAU DI LUAR NEGARA! 


★★Apa pula faedah menyertai Shaklee dgn team saya?★★

  • BERPELUANG MENYERTAI GROUP TERTUTUP DIBAWAH "JUTAWAN SHAKLEE" YANG SENTIASA PENUH DENGAN MOTIVASI, PERKONGSIAN PENGALAMAN SERTA PENERANGAN TENTANG PRODUK DAN PELAN PEMASARAN.
  • Berpeluang mendapat coaching dari master2 ternama yang hebat2 belaka dalam shaklee yg telah terbukti dpt menjana income besar dalam SHAKLEE
  • Berpeluang menyertai bengkel2 produk, marketing strategi, dan seminar jana kuasa yang dikelolakan oleh group tertutup kami
  • Berpeluang mendapat 1 to 1 coaching dari saya sendiri
  • Follow up berterusan dari saya utk performance monitoring yang tidak akan anda perolehi dari MLM yang lain!


★★Bagaimana anda ingin menyertai kami?★★

ada 2 cara untuk anda menyertai kami, dan anda boleh pilih salah satu.
  • Membayar yuran keahlian sebanyak RM75 (RM 65 utk kit, dan RM10 utk postage)
  • membeli barangan shaklee yang bernilai lebih kurang RM680 (kiraan 200 points) dan mendapat keahlian percuma

★★Bagaimana dengan teknik pemasaran yang anda boleh guna?★★
  • offline atau online, mengikut keselesaan dan kemampuan anda. 
  • Coaching on kedua2 teknik pemasaran disediakan dari group kami dan saya sendiri.

♥♥Anda Berminat??♥♥

Pm saya segera di https://www.facebook.com/rashidah.juhari

atau

sms sahaja “JOIN AHLI” ke 013-4404869


tips memilih bisnes MLM :
  • pastikan produk yg halal dan berkualiti, tiada kesan sampingan dan mempunyai ujian klinikal (shaklee adalah slamat berkesan dan mesra alam dan mempunyai sijil halal)
  • background syarikat yg stabil dan kukuh (shaklee sudah 56 tahun di dunia, dan 20 tahun di Malaysia)
  • pilih support group yg betul (saya adalah dari susur galur Jutawan shaklee yg mempunyai group support tersendiri, yg sgt mengutamakan knowlegde and skill sharing, juga menyediakan pemantauan on performance anda. Kami juga menekankan konsep mudahnya menjemput rezeki)

oh ya, mesti anda nak tahu kan, saya ni dari group mana dan susur galur mana? ok, sy listkan di sini 

saya (key coordinator rashidah juhari) ---> Master Nur Zahirah---> Master Nur Laila ---> Master Cery


Disini sy share kan bbrp photo activities sy sepanjang join SHAKLEE.:)

seminar jana kuasa di hotel sentral, kuantan, Oct 2012

coaching 1 to 1 di rumah sy sendiri

bersama mommy (Master Ira) dan grand nanny (Master Cery) di seminar jana kuasa

menerima sijil kenaikan pangkat di product workshop shaklee


bersama team jutawan terengganu di Magic Session Paka

bersama upline dan salah seorang downline

suami saya bersama Master haji Roslan

saya diundang menjadi panel forum di magic session jutawan terengganu

personal coaching lagi

Online Group Coaching

ziarah raya sambil coaching ke shah alam :)

sesi magic session bersama Master Nur Zahirah di kediaman saya


 JOIN US NOW to MAKE ur DREAM a REALITY!

1 comment:

Follow us for more tips :)